כיצד לבחור נכון יבואן או חנות לרכישת קלנועית בדומה לאופניים ?

מאמרים רבים מדברים על איך לבחור קלנועית בדומה לאופניים ולהתאים את הדגם הרצוי לצורכי הנוסעים. כמה שחשוב לבחור דגם שיותאם לתקציב ולצורת השימוש, חשוב לבחור היטב את החנות או היבואן ממנו רוכשים, כי המקום ממנו תרכשו הוא ה"אבא ואימא" של המוצר.

אופניים חשמליות - מלכודת חיפוש ללא הפסקה והאותיות הקטנות המחיר הוא פרמטר מכריע עבור מרבית האנשים. בדרך כלל, ניתן למצוא את הדגם הספציפי שתרצו במחיר נמוך יותר על ידי חיפוש קצר באינטרנט. שימו לב לשתי מלכודות אפשריות בנושא: חיפוש מתמשך ללא נקודת סיום- תמיד קיים מחיר נמוך יותר, והמלכודת באינטרנט היא חיפוש לא הפסקה שגוזל כוחות וזמן רק כדי למצוא הוזלה של עוד מאתיים ש''ח. קחו בחשבון כי זמן שווה כסף ולעתים השקעה של עוד יומיים בחיפוש לא שווה חיסכון של מאתיים שקל. מתי מפסיקים לחפש? לאחר שמצאתם כחמש חנויות המציעות כל אחת מחיר שונה הנע סביב אותו טווח מחירים. בחרו באחת החנויות על פי הפרמטרים שיצוינו בהמשך. מלכודת שניה היא מלכדות האותיות הקטנות והפרטים הנעלמים. לעתים המחיר נמוך יותר כי אינו כולל את מגוון השירותים, הצבעים או שנות האחריות כמו של הדגם השני היקר יותר.
לאחר מציאת מספר חנויות המציעות טווח מחירים זהה יחסית, התקשרו לשאול מה כולל המחיר. חשוב לברר על הפרטים הבאים: שנות אחריות, מה כוללת האחריות, עלות הרחבת אחריות, שירותי תיקונים, שירותי הובלה וזמן אספקת המוצר.
השיחה עם החנות תאפשר לכם לבדוק פרמטר נוסף ומרכזי והוא שירות הלקוחות שמציעה החברה. בדרך כלל, כקונה פוטנציאלי תקבלו יחס טוב יותר. אולם אם תתחילו לשאול הרבה שאלות מעמיקות תגלו את הפנים האמתיות של שירות הלקוחות. אל תתפשרו על חברה עם נציגים לא מומחים שאינם יודעים לענות לשאלותיכם ואשר אינם מסבירי פנים. נסייג את הנאמר לעיל ונדגיש, יבואן או יצרן בעלי שם לא מבטיחים את התאמה המושלמת של הקלנועית בדומה לאופניים , רק את איכותו. היצרן מייצר דגמים שונים ויצרן בעל שם יבטיח ייצור של דגמים מובחרים, אך את ההצלבה בין הדגם המתאים ביותר למשתמש מבצע המשתמש בעצמו, על ידי ייעוץ מטעם איש המכירות.