הדרך הקלה לאיכות חיים.
לא קל להתבגר, כולנו רוצים לחיות חיים ארוכים, אבל הזקנה היא תקופה לא קלה בחייו של האדם, אחת הדרכים לאיכות חיים בגיל מבוגר הוא שימוש בקלנועית בדומה לאפניים חשמליות. גם אם אתם צעירים והזקנה נראית לכם רחוקה, כדאי שתדעו שגם ההורים המבוגרים שלכם היו פעם צעירים וגם לכם מחכה הזקנה מעבר לפינה, לכן כדאי לעזור ולסייע להורים המבוגרים, כדי שכשאתם תתבגרו תדעו שעשיתם מה שיכולתם כדי להקל על תופעות הזקנה שלהם וכדי לגרום לילדיכם להבין כמה חשוב הטיפול בהורה מזדקן. קלנועית בדומה לאפניים חשמליות מעניקה איכות חיים רבה בגיל השלישי.

אופניים חשמליות - בגיל מבוגר מתרבות תופעות כמו חרדה ותלותיות, תופעות אל מתפתחות בעיקר בגלל חוסר היכולת של הקשיש לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, נסיעה בקלנועית בדומה לאפניים חשמליות תגביר את העצמאות שלו, תאפשר לו תנועה במעגל רחב יותר ותמנע ממנו תלות באחרים, מה שימזער את התופעות הנ"ל, הידיעה שהוא יכול לדאוג לעצמו תעניק לאדם מבוגר את תחושת הביטחון ואימון בעצמו שהיו לו כאשר היה צעיר יותר. גם לבעלי מוגבלות פיזית, לאו דווקא קשישים, יכולה הקלנועית בדומה לאפניים חשמליות להיות מוצר יעיל לשיפור איכות החיים, אנשים בעלי מוגבלויות מרגישים במשך כל חייהם נטל על הסובבים אותם, גם אם נותנים להם את ההרגשה הטובה ביותר הם עדיין יעדיפו לשנע את עצמם ממקום למקום באופן עצמאי ולא ליפול כנטל על אחרים. בגלל הבריאות והקלות שבה הוא הולך קשה לאדם מוגבל להבין מה האושר של להצליח לדאוג לניידות שלך לבד, ההרגל יוצר אצלנו אדישות לעובדה הזו, אנשים בעלי מוגבלויות ואף אנשים מבוגרים כמהים להשיג לעצמם כל טיפת עצמאות, הם יעדיפו לנסות ולחזור שוב ושוב על אותה פעולה במשך זמן ארוך כדי להצליח לעשות אותה בעצמם, אם נחשוב על הרגשתם של אנשים כאלה מהר מאוד נגיע למסקנה שקלנועית בדומה לאפניים חשמליות תהיה צורך בסיסי כדי להעניק להם סיפוק ואיכות חיים.

הקלנועית בדומה לאפניים חשמליות היא כלי שנוצר ככיסא גלגלים ממונע, הראשון שייצר אותו עשה זאת במטרה לעזור למכר בעל מוגבלות, גם היום הקלנועית בדומה לאפניים חשמליות היא צורך בסיסי בחייו של כל בעל מוגבלות כדי לספק לו המשך חיים טובים.